FAQ - ofte stillede spørgsmål


  • Afhentning af startnummer

    I år vil der være flere muligheder for afhentning af startnumre. 


    Er du tilmeldt via en virksomhed/forening, der har tilmeldt dig via en ambassadør-adgang, så vil alle firmaets startnumre blive leveret hos virksomheden omkring den 1. og 2. maj. 


    Øvrige startnumre kan afhentes: 


    Fra torsdag den 2. maj til og med lørdag den 4. maj hos: 


    Kaiser Sport, Gråbrødrepassagen 9, 5000 Odense C 

    Torsdag og fredag mellem 09.15 - 18.00 og lørdag mellem 09.00 - 14.00


    Fra mandag den 6. maj til onsdag den 8. maj hos: 

    OGF, Stadionvej 25, 5200 Odense V mellem kl. 08.00 - 18.00
 


    Samme sted kan startnumrene afhentes på selve løbsdagen, 9. maj.

  • Bagage og værdiopbevaring

    Ved du ikke hvad du skal gøre med din taske og værdigenstande imens du løber?


    I tidsrummet 08:30 - 14:30 vil det være muligt at få opbevaret. 


    OBS - NY PLACERING!

    I år vil der være bagageopbevaring inde på efterskolen (stueetagen), placeret lige ud for startområdet.


    Uafhentet bagage kan hentes i OGF's klubhus fra kl.15:00 - 17:00. 

  • Betaling

    Betaling kan ske med flere typer betalingskort.  


    Specielt for virksomheder: Har man ikke mulighed for at betale med kort, kan man modtage en faktura eller EAN-faktura. I skal selv generere faktura ved tilmelding. 

     

    Vi er blevet flere deltagere. Kan vi supplere op? 

    Så længe vi stadig har ledige pladser, kan I altid bestille flere startnumre.   

     

    Hvornår skal vi senest tilmelde os?

    Eventyrløbet er et populært arrangement for mange virksomheder. Det er derfor en god ide at bestille startnumre og teltplads så hurtigt som muligt, særligt hvis I har specielle ønsker til teltplacering.

     

    Fra og med den 15. april 2024 vil der være en prisstigning på startnumre med 50 kr. 

  • Downloads

    Plakat 2024 , klik HER


    5 gode grunde til at deltage, KLIK HER


    Tilmeldingsliste, KLIK HER

  • Er der samaritter på pladsen?

    Ja, du finder samaritterne ved målområdet. 

  • Grill

    Må vi medbringe egen grill? 

    Ja det må der gerne, men hvis der benyttes grill på pladsen, skal nedenstående medbringes: 

    Grill med gas: Pulverslukker af typen 89 B 

    Grill med afbrænding af fast materiale: Trykladet vandslukker af typen 13 A Håndsprøjtebatteri 


    Kan vi leje en grill?

    Ja, det er muligt at leje en gasgrill + 1 flaske gas som vil stå klar ved jeres telt den 9. maj.

     

    Kan vi bestille grillmenu når vi er på “Cirkuspladsen? 

    Nej, det kan i ikke. 

  • Kan jeg løbe med i børneløbet

    Børn 0-14 kan deltage i Børneløbet.

    1. start er for børn uden voksne.


    De efterfølgende 2 starter må voksne gerne løbe med. Har du et startnummer til 5, 10 km  eller walk, så kan du løbe med uden registrering (husk at du skal have startnummeret på).


    NYT: Hvis ikke du har et sådant startnummer, så skal du tilkøbe startnummer til Børneløbet for kun 50 kr.

  • Kørsel på pladsen

    Transport til og fra Eventyrløbet 

    Transport på pladserne med biler er kun tilladt om onsdagen mellem kl. 09.00 og 20.00 og om torsdagen mellem kl. 7.00 og 8.00.  

    OBS: Biler må ikke parkeres på arealerne 

     

    Hjælp til kørsel af grej til Koncertpladsen (golfvogn) kan bestilles til onsdag den 8. maj kl. 10-12 og 16-18 ellers selvtransport. Bestil via mail til info@eventyrlobet.dk. 

    Gående med trækvogn er tilladt. 


    På løbsdagen må udkørsel først finde sted efter kl. 16.30 og i Højstrupparken kun i retning mod Vermundsvej. 

     

    Kan vi parkere bil eller trailer tæt på vores teltplads? 

    Nej. Benyt de omkringliggende parkeringspladser. 

     

  • Omklædning og bad

    Vi tilbyder alle deltagere mulighed for omklædning og bad i idrætshallen og ved atletikstadion. 

  • Strøm på pladsen

    Ændringer ang. el på pladsen    

    Ønsker du, at der kan tilsluttes el på din standplads, så vær opmærksom på, at der i 2024 er nye regler for størrelsen på de objekter, der skal kunne tilsluttes. Husk at vælge EL som tilvalg når du tilmelder dig.  

     

    Max 1.000 W – dækker max 1 enhed af følgende: 

    1 stk. soundbox 

    1 stk. køleskab 

    1 stk. lille fadølsanlæg 

      

    Max 2.300 W – dækker max 2 enheder af følgende: 

    1 stk. elkedel   

    1 stk. slush ice maskine 

    1 stk. popcorn maskine 

    1 stk. fadølsanlæg 

    1 stk. kaffemaskine  

    1 stk. soundbox 

    1 stk. køleskab 

    1 stk. lille fadølsanlæg 

     

    3 x 2.300 W (16AM, rød CEE stik) - op til 5 enheder af alle ovenstående.

    Eget forlængerkabel skal medbringes. 


    NYT! Det er tilladt at medbringe pølsevogn i Højstrupparken, på en trailer der kan afmonteres. Det kræver tilkøb af 3x2.300 W.

    Der er plads til max. 8 styk.

     

    Kan man tilkøbe el på “Cirkuspladsen”? 

    Nej, det kan man ikke. 

  • Telte

    Du har flere muligheder i forhold til telte:


    1/Køb et areal på 10x10 m. og medbring dit eget telt på max. 36 m2. 

    Der er 50 pladser i Højstrupparken og 40 pladser på Cirkuspladsen. 

    OBS! Det er ikke muligt at tilkøbe EL på Cirkuspladsen.


    2/Lej et telt på 36 m2 inkl. 6 borde og 24 stole hos OGF og det står klar til dig fra onsdag middag. Teltet sættes op på det areal du vælger: Højstrupparken, Cirkuspladsen eller Koncertpladsen.


    3/Lej borde i et af vores fællestelte på koncertpladsen og tæt på målområdet.


    4/Lej dig ind i grillteltet på Koncertpladsen. Vi sørger for lækker med, borde, stole og tag over hovedet.


    5/Har du brug for et større telt, så kontakt Michael på tlf. 2925 1880 eller michael@ogf.dk


    Du kan altså slippe for besværet med at stille eget telt op og køre det væk igen, men får nu også muligheden for at medbringe dit eget telt, dog max. 36m2.


    Allerede fra onsdag kl. 12.00 står teltene/pladserne klar og det er herefter muligt at pynte det op og sætte sit eget præg på området. 


    Kan vi købe en samlet pakke med telt, borde/stole og grillmenu? 

    Ja, vi tilbyder en plads i et grillteltet på koncertpladsen, hvor alt er inkluderet, dog ikke drikkevarer og startnumre. Prisen er 375 kr. pr prs. 


    Kan vi købe en samlet pakke med telt, borde/stole UDEN grillmenu? 

    Ja, vi tilbyder en plads i et af vore fællestelte på koncertpladsen, inklusiv borde og stole. 

    Prisen er 220 kr. pr prs. 


    Må vi slet ikke have vores eget telt med? 

    Jo, det må i, dog ikke større end 36 m2.


    Hvad hvis vi ønsker eget telt, større end 36m2? 

    Ring eller skriv til Michael (michael@ogf.dk eller 29251880), så finder vi en løsning.


    Er der et areal ude foran teltet? 

    Ja, ved de fleste telte kan i anvende et areal til fri benyttelse. 


    Skal vi så være sammen med en masse andre hold i et stort telt? 

    Ja, det vil være tilfældet i grillteltet og fællesteltet - og det er super hyggeligt. 

  • Transport og parkering

    Cykel

    Vi anbefaler at du går eller cykler, da der er begrænset antal P-pladser i området.


    Odense Letbane

    Tager du Odense Letbane, så skal du stå af ved "Idrætsparken"


    Bil

    Kommer du i bil kan du bruge de omkringliggende P-pladser i området. 

    Vi henviser til følgende parkeringspladser:

    Lidl og føtex Bolbro samt kommuneparkeringspladsen ifbm. føtex.

    Isreals Plads, foran OB stadion og Gartnerbyen.


    Eventyrløbet kan ikke stå til ansvar for en eventuel parkeringsbøde.

  • Plakat 2024

    Du kan downloade årets plakat for Eventyrløbet HER

Share by: